Doktor kendi muayene de kalp atışını duyamadığı için ultrason bölümüne yönlendirdi. Ultrason da kese 7+4 fetüs 6+0 ve vajinal ultrason önerilmiş. Doktor ile görüşmeye gittiğimde direk doğumhaneye yönlendiriyim kalp atışı oluşmamış gebeliği sonlandıralım dedi ama bu ve benzer durum yaşayanlar var mı diğer hamileliğimde kalp atışını 8 haftalık olduğunda duymuştum. Böyle bir durumdan hiç bahsetmedi daha önceki muayene de duymadığın da bugün direk bu şekilde söylediği için şoka uğradım