mucizesavasci Balasare benim ilk bel ağrım 17 haftalıkken başladı şuan 21 haftalığız ve çok ayakta kalınca belim kopuyor sanki kemiğim kırılmış gibi doktorum normal dedi bana
iz_l344 Balasare genelde sezeryan olursa igneye bağlı oluyo dicektim ama artık göbek büyüp bel boşlukta kalınca ağrı oluşuyor zaten
Balasare iz_l344 bu kadar olması normalmi ki acaba ağrı bazen çok şiddetleniyor bebek hareket edince özellikle