melisaa0681 emzirme konusunda arkadaşa katılıyorum. Sana tecrübemi anlatayım. 35. Haftada doğum yaptım. Kayınvalidemi çok severim o refakatçi kaldı. Hemşire ve doktorlar sürükli emzirmemi söylüyordu. Ben acemiliğim ve anestezi, doğum duygusallığı derken anlık bir gel git yaşadım. Bebeğim göğüsümü İşk seferde tuttu. Çekiyordu ama süt geliyor mu anlamıyordum. Kayınvalidem sürekli hemşireyi çağırıp mama verdirdi bebek sarılık olmasın diye. Öyle ki gece ben uyurken beni kaldırmadan hemşireye emzirdi bebek doymadı diyip mama vermiş. Ben uyanıyorum bebeği alıyorum emiyor. Kayınvalidem sütün gelmiyor ondan emmiyor diyor. Ben kendimi çok yetersiz hissettim ve sabaha kadar ağladım. Sabah hemşire gördü. Tabi anladı yüzüm gözüm şiş ağlamaktan. Ne oldu sorun mu var dedi. Bende sütüm gelmiyor galiba dedim. Eliyle gögsümü tuttu ve gögüslerin dolu neden gelmiyor diyorsun dedi. Sonra kayınvalideme gece emzirdi deöiştiniz anne emzirmedi mi dedi. Orada ortaya çıktı olay. Hemşire beş öyle inandırdı ki sütümün olduğuna bebeğimi kucağıma aşır alırmaz emzirdim ve yutkundu içmeye başladı. Önce emzir her seferinde sonra yermezse mama istersin. Emzirmek sütü çok arttırıyor