ozgecelik27 15.haftadayım, fitil ilk gün sabahı biraz yanma yaptı sonra bir daha bir şey yapmadı. Fitile neden bu kadar ön yargılısınız anlamadım aslında. Enfeksiyonu bitirmek çok önemli, başka şeylerle enfeksiyonu durdurduğunuzu düşünürken onu sadece baskılamış olabilirsiniz bir sonraki enfeksiyonda o daha ciddi sorunlara yol açabilir. Erken haftalarda doğum çok riskli olduğu için genelde bebek kaybı ile sonuçlanıyor, doktor önerdiyse mutlaka kullanılmalı ki ilerlemeden bitsin gitsin görüşündeyim ben. Kuzenim bebeğini akıntı ile başlayıp ilerleyen ve ilaç tedavisine gerek görmediği enfeksiyon yüzünden kaybetti, ekstra doktor önerisine uyuyorum yani böyle konularda