minnos34 Regle 10 gün kala yaptım 2. Çizgi çıkmadı hassasiyetten mi acaba normal kasette çıktı ama anlamadım bgn de regli 2 gün geçti ne yapsam
annelikoo minnos34 ben adetten 1 gün sonra predictor test yapmıştım silik çıkmıştı adetten önce yaptığım bütün testler negatifti
tubiide minnos34 kadınlarda ortalama regle 14 gün kala çatlama oluyor zaten kan testinde bile ilişkiden 7 gün falan geçmeyince çıkmıyor regl gecikmeniz olduysa yapın bence