hemsut Evet, yarin 37+0 oluyorum, bugün son iş günümdü, kızlar benim gibi olan var mi? Evde neler yapıyorsunuz bu süreçte
Noyimommy hemsut ben 32. Hafta da ayrılmak zorunda kalmıstım son zamanlar artık sıkılmaya başlamıştım yürüyüş yapıyordum tv izliyordum bi ara boyama yapmıştım o şekilde günler geçmişti sağlıkla kavusursunuz bebeğinizde inşallah
melikeazim Ben 32. Haftamda ayrılmıştım erken doğum riskim vardı zor bir hamilelik geçirmiştim zaten 37+0 da doğum yaptım ☺️bol bol dinlendim kitap okudum yürüyüş yaptım temizlik yaptım
Noyimommy hemsut evet normal doğum yaptım ben düzenli yürüyüş yapıyordum 36. Haftadan sonra da yürüyüşlerime aksak yürüyüşde ekledim günde 2-3 hurma yedim zaten ama özellikle pilates felan yapmadım 38+5 te suyum geldi o şekilde başladı doğumum çok güzel çok rahat geçti
Noyimommy zngns 32 den sonra veriliyor ben 31. Haftamda rahatsızlandım ürtiker oldum doktor bana bir hafta rapor yazmıştı sonrasında da çalısamaz raporu aldım
Noyimommy zngns doktorunuzla görüşün ya da iş yerinizle bayramda çalısmıyorsanız bence bayramdan sonraki ilk gün alıp götürebilirsiniz
Noyimommy hemsut 5-10 dk arası zaten yorucu nefes nefese kalıyordum ne kadar gücüm yeterse o kadar yapıyordum
Noyimommy hemsut her gün yürüyüşe çıkmaya çalısıyordum tabi bazı günler çok yorgun olunca ya da iyi hissetmediğimde gitmiyordum ama çoğunluka düzenli yapmaya çalıştım