hemsut Evet, yarin 37+0 oluyorum, bugün son iş günümdü, kızlar benim gibi olan var mi? Evde neler yapıyorsunuz bu süreçte
leefamily hemsut beni çok erken ayırdılar 😅 4. Ayımda işten ayrıldım. 30. Haftamdayım yiyip içip belgesel izliyorum. Neyse ki siz sona yaklaşmışsınız sıkılmaya vaktiniz olmayacak 😂
hemsut leefamily evet cok vaktim olmayacak sanirim , evde kaldıkça da kesin benim temizlik yapasım gelir surekli