12 yıldır içiyorum, bir an da bırakılması kolay olsaydı inanın paket üzerinde ki fotoğraflar bile yeterliydi.. Düşünün ki öyle fotoğraf baskılı bir kutu içerisinden şeker yermiydiniz ? Ama sigara içiliyor. Hamile olduğumu öğrendikten sonra ⅚ ya düşürdüm, sonra bulantılarım başladı tiksindim 2 gün içmedim 1 gün 1 tane içtim gibi şuanda da düzelmeye başladım şuan artık sadece akşam 2 tane içiyorum, bazen arkadaşlar ile buluşunca tabi sayı ⅚ ya çıkıyor. Ama vicdanımı acıtmıyorum ben yıllarca denedim azaltmayı beceremedim bu raddeye gelmeme seviniyorum. Sigara içmeyip yargı dağıtanları dinleme.