gonul0709 Merhaba, deva Hastanesi’nde doğum yapan var mı ebeler hemşireler ilgileri nasıldı, odalarin durumu nasıldı süsleme yapılıyor mu siz mi süslüyorsunuz genel bilgi verebilir misiniz