penbe_karisi Ahhh çok duygulandım bir zamanlarrrr bizde meyveydikk şimdi kocamannnn bir bebiş olduuuuu 🥺🥲🥲
yildizayaz1998 penbe_karisi yaa ne mutlu allahım size bağışlasın benimde 3 yaşında bi kızım var şuan ikinci gebeliğim tekrar bu gğnlere dönmek beni de çok duygulandırmıştı 🥹