Adetim 1 gün geçti zaten sağlık ocağına aşı olmaya gidicektim gitmişken de kan testi yaptırdım çünkü işe alındım evrakları hazırlıyorum uzun süredir çocuğum olmadıgı için kendimi iş hayatına atayım sitresim azalsın diye düşünmüştüm ama adetim gecikti ve adet olcakmış gibi ağrım var dünden beri ama gelmiyor sonuçlar yarın çıkacak ama merak ediyorum gebelik belirtisi olarak adet gecikmesinde bunu yaşayanlar var mı göğüs hassasiyetim olmadı bu ay göğüslerim de şişmedi düne kadar da hiç kasık ağrım da olmadı açıkçası çokta dikkat etmedim zaten alıştığım için