Kızlar selam size gelinimiz için yazıyorum bebeğimiz 38 haftalık ve dönmemiş daha bu süreden sonra döner mi bilginiz var mı üçüncü doğumu olacak ilk ikisi normal doğum ve çok rahat güzel doğum geçirdi şimdi sezeryan görünüyor gidişat ama size bir sormak istedim acaba yapabileceği hareketler var mı ya da bu süreden sonra döner mi bebek vs bilginiz tecrübeniz varsa paylaşın lütfen normal ve ilk iki doğumu özelde yapmıştı ikinci doğumu rahat geçince üçüncüyü artık devlette doğururum gerek yok diyordu şimdi sezeryan olursa sizce özel de mi yapsın doğumu tekrar çok karasız kendisi bende bilmediğim için yanlış yönlendirmek istemiyorum da