damlaa51 İlk beta - 55 2 gün sonrası-137 2 gün sonrası -( Bugün) : 410 Kızlar 137-410 arasında çok artış var 3 katı artmış normal de 2 katı artar diyorlar bu iyi bişey mi ?
btlazzo damlaa51 beta herkeste farklı şekilde yükselir bir hormon neticede. Önemli olan artışın %60 ve daha fazla olmasıdır. Çok ciddi yüksekliklerde çoğul gebelikten şüphelenilir.
cuteregina damlaa51 yani çok artması çok iyi bir şey demek değil önemli olan artist direndi ki sizin de tartış direndiniz gayet iyi bence mesela benimki ilk gün 42 üç gün sonra tekrar kan verdim 103 tü sonra dört gün sonra tekrar kan verdim 1681 di
NovaVina_ damlaa51 endişelenme canım. Benimde dün 230 çıktı. 101 ile öğrenmiştim. İki katı arttığı hatta yüzde 60 arttığı sürece endiselenme. Bir daha kan baktırsam mı diye düsünüyorum bende. Ama cuma giderim sanırım. 🥹
damlaa51 Seyma8 adetten 2 gün önce öğrendim bebek planlıyorduk zaten , baş ağrısı vücut kırgınlığı oldu
Seyma8 damlaa51 suan Bencede baş ağrısı vücut kırgınlığk halsizlik var ayaklarımda güç yok sürekli uykum var kan tahlili verdim yarın çıkacak umarım bende hamileyimdir adetim 2 gün geçti
Seyma8 damlaa51 hafif bir kaşık ağrın var mı böyle karıncalanma gibi ağrı adet başlangıc ağrısı gibi değil gbi de
damlaa51 Seyma8 inşallah hamilesindir canım , bende bazen tek kasıkta iğne batması gibi hafif sancı oluyor bir de göğüs hassasiyeti var
Seyma8 NovaVina_ benimde devamlı yok hafif bi ağrı var işte anlamlandıramadığım yarın sabah ögrenicem hakkımda hayırlısı neyse o olsun