Merhaba öncelikle hanımlar 🥰
Konuya gireyim şimdi kızlar bilen bilir 22 ocakta sezeryan ile doğum yaptım kırklı iken kanamam düzenli olmasa da oldu biraz ondan sonra kırkım çıktı bir hafta geçmeden ben adet oldum o zamanda fazla kanamam olmadı işte onda sonra hiç olmadım iki haftadır âdet ağrıları çekiyorum belim ve ayaklarım çok kötü lavaboya gidince afedersiniz adet kanaması olur ya işte öyle beyaz bir akıntı oluyor ama kan yok 😶sinirlerim bozuldu normalmidir diğer iki doğumumda kırkımdan sonra adet olurdum bu sefer olmadı