Kızlar şeker yuklemesi yaptım sınırda çıktı sonra doktorum 2 hafta olc bana at dedi olctum dün attım dedi sekerin bir tık yüksek dahiliye ve onun üst bölümü var ona yonlendirdi ben büyük kizimda gittiğim dahiliyeye gittim kan verdim açlık tokluk neyse kontrole gittim sonuçlar için dedi senin sekerin yok normal diyetisyenle devam et falan dedi yani ilaclik biseyin yok doktorum da dahiliyeyle devam et arada olcum yaptir dedi valla yıldım ha cidden heryerim delik desik yeter lan biktim sövecem şimdi ya 😂🤣🤣🤣 doktoruma da dedim ben evde olcmeye devam ederim evde kendim diyet uygularim bazende poku çıkıyor yani can bu yemeyek mi hiç bişey 🤦♀️