Byzz61 Kızlar ben tüp bebek tedavisine başladım. Ankara bb tüp bebek merkezinde. Doktorum 3 tane iğne verdi farklı. Bu iğneleri kullandınız mı hiç ? Oxotide Puregon 900 ( günde 300 doz vuruluyorum ) Gonapepty
Sevval_66 Byzz61 umarım pozitif sonuç alırsınız sağlıkla geçer her sey bir şey soracaktım Ankara bb de tüp bebek fiyatı ne kadar acaba?
Nisanmomy Byzz61 hayırlı olsun canım inşallah her şey gönlünce olur ben bu iğneyi de kullandım. İstanbul’da bir tüp bebek merkezinde tedavi gördüm aynı iğneleri kullandım bir sorun yaşamadım
Byzz61 Sevval_66 152.000 tl yumurta toplama ve tüm süreç 30.000 tl transfer ücreti iğnelerim de 49.000 tl tuttu
cse Byzz61 ben Kayseri de tüp Bebek tedavisi görüyorum yarın yumurta toplama olucak fiyat daha uygun Ankara pahalıymış