Ayse_3065 ben 32 yaşındayım ilk defa bu cumartesi günü gittim özel hastaneye durumumuz da var çok şükür kendimi bildim bileli devlete gidiyorum hiç de bir kötülüğünü görmedim tabii Ankara’da yaşıyorum alternatifimiz çok fazla ama inan bana git acile git hemen zaten seni acilden hemen alırlar boştan yere niye paranı veriyorsun o da doktor o da doktor git acile bekleme