Kızlar 34 e girmek üzereyim hala işim bulamadık. İki isim arasında kaldık Göktuğ çok hoşuma gidiyor ama son zamanlar çok fazla tercih edildiği için emin olamıyorum okula başlasa sınıfında en az iki üç kişi Göktuğ olur sanırım . Aybars da çok hoş ama enerjisi ağır gelir mi bilemedim . Sizce hangisi