dilankozan Kızlar 30 haftalığım açma vs değil siyaha boyuyorum gebelikte saç boyanır mı acaba ya boyatan var mı
aysegulozak dilankozan ben sacimi evde acici kullanarak actim sonra ustune kumral yaptim 2 ay oldu ama son aylarimdaym diye yaptim sizin gibi bisi olmadi
cinderella dilankozan bende çok istiyorum ama son 2 ayım kaldı korkuyorum biraz daha beklicem galiba ne olur ne olmaz