leefamily ngrsy 7 de gittim 3 saat sürdü saat başı kan alındığı için sadece aç ve susuz beklemek yordu onun dışında etkilemedi.
mervekalkann ngrsy gayet iyi geçti 1 ay önce yaptırdım aç karna gidiyorsunuz toplamda 3 defa kan alıyorlar sonucum da temiz çıktı. Abartanlara inanmayın tadı meyve suyu gibi benimki limonluydu 75 lik sıvı vermişlerdi.
Semilk05 ngrsy abartılacak bişi yok ilk gebeliğimde yaptırmadım. 2. De suyum fazla vs diye yaptırdım gittim aç karnına kan verdim içeceği içtim tam içtikten bi saat sonra tekrar kan verdim bu kadar
Spor Ben bugün gitimde kontrole doktor yarın 8 de gel dedi şeker yükleme testi yapicaz dedi 10 da randevum vardi geçti aslında ondan yarına artık bakalım ama bebeğimin karın çevresi zayıf dedi ya kötü bir şey değil dimi
elif_yer Bana 50 gr lık yapıldı bir saat sonra bakıldı 152 çıktı paketli gıda ekme vs kesilmesi gerekiyor dedi nasıl bir yol izlicem bilmiyorum