Selam anneler
Benim bebeğim 23 Mart 13.37 de doğdu
- Ay kutlaması yapacağım Mart 31 çektiği için hesaplamaya göre ya 21 nisan ya 22 Nisan tam 30 günü oluyor ama mantıken 23 Nisan olması gerekmiyor mu
- Ayı hangi gün oluyo yapay zeka 22 Nisan dedi ama doğduğu gün kutlanması mantıklısı değil mi