valeriaa_ melisaaydilek benm öndeydi doğuma kadar da o şekilde kaldı zaten sezeryan oldum 3. doğumumdu bir sorun olmadı korkmayın
dgngr melisaaydilek benim de önde. Doktor değişmez pek fazla dedi. Ama rahim ağzı kapalı olmadığı sürece istediğin şekilde doğurabilirmişsin
busrasya2334 melisaaydilek ilk gebeliğimde baştan sona kadar öndeydi hiç değişmedi bir zararı da yok zaten sadece bebek hareketlerini daha geç hissedersiniz doğum şekli vs etkilemiyor önde olması
semraaaaaaa melisaaydilek ilk hamileliğimde öndeydi öyle de doğum yaptım normal doğum hiç bir sıkıntı yaşamadım
clementine16 valeriaa_ hareketleri az ve içeri doğru mu hissettiniz ben dışardan görülecek gibi hissediyordum 3-4 gündür hep karnımın içinde seyirme guruldama gibi hissediyorum kasıklarıma doğru
btl194 melisaaydilek değişmedi benimki.bende de o haftalarda fark edildi sezeryan olduğum için sorun olmadı rahim ağzına kapatmadıgı sürece sorun olmaz
aslhnkrts9 melisaaydilek plesentam anteriordu yani öndeydi rahim ağzını kapatmıyordu sadece bebek hareketlerini derinden hissediyordum ben normal doğurdum plesentanın yeri de asla degişmedi
btl194 ruzgar21 benim kan değerlerimde bir sorun oluştuğu için riskli bir sezeryan oldu genel anestezi altında sezeryan oldum yani hiç aklıma bile gelmedi o sorun .yani bunu sorun etmeyin doktorunuza guvenin inşallah bir sorun olmayacaktır.
Melike3506 melisaaydilek 15-16. Haftalarda öndeydi sonra arkaya geçti hala arkada ama önde olursa da bir zararı yok sadece bebeğin hareketleri az hissediliyor
yldzmm 23+4 benim de ön duvarda doktor değişmez dedi bakalım ne olacak bende beklemedeyim bebeğin tekmeleri yan kısımlarda hep hissediyorum
08061999 melisaaydilek asada olmasi tehlike diye biliyorm onde olmasi sorun olmuyor benmde hep ondeydi doguma kadar bi sorun olmadi sadece bebisi az hissediyordum
clementine16 valeriaa_ hep mi böyle olacak acaba aslında bir hafta önceye kadar videolarını çekiyordum vurmalarının şimdi sadece kasığıma doğru içerden hissediyorum
valeriaa_ clementine16 benm doğuma kadar sürdü ama bi sorun yoktu yani ,korkmayın harektler içten ve az hissediyodum sanki derinden gibi