Kızlar 6 yıldır evliyim kpss sürecindeyim ama kafam sürekli bebekte 6 yıldır onca tedavilere rağmen olmadı bu ay kendiliğinden olacakmıs gibi her gün test yapıyorum psikolojim bozuldu resmen tedaviye mi baslıyım yoksa kpss ye mi çalısayım ne yapacam bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz 😔😔😔💕