Kızlar 2.ay denememizdi oğlumda hemen hamile kalmıştım 7 ay öncesi boş gebelik düşük yaptım o da hemen kalmıştı ben hemen kalır diye umut etmiştim ama 2.ayımızda kısmet olmadı maalesef regl oldum. Yarın hormon tahlili yaptırmayı düşünüyorum başka öneriniz var mı
Üzgünüm biraz maalesef