gurbete1anne Bebegin suyu fazla doktor şekerli yiyeceklerden ve meyvelerden dolayı böyle dedi azaltmalyım yaşayan varmı
1cey gurbete1anne meyveler de evet yapıyor. Havuç ve karpuz da mesela çok yapıyormuş, doktoru dinlerseniz sıkıntı olmaz
gkc990_ @gurbete1anne bana da demişti şekeri bırakıyoruz paketli gıdalardan tüketme çayı şekersiz iç vs diye ama ben canım istedikçe abartmadan da olsa yedim yani çayıda şekersiz içmedim azda olsa kullandım