denizz57 Kızlar 35 hafta olduk bebek iki hafta önde dedi doktor şuan 3 kilo bi kaç gündür böyle âdet ağrım oluyo gibi oluyo ama geçiyo vajinamda da hissediyorum bebek ters hala ama dönmedi yani bi tuhaf hissediyorum insan hisseder ya doktorum 19 mayıs dedi doğuma en geç ama kendimi tuhaf hissediyorum
gerigeldik denizz57 sizi korkutmak istemem ama benimde adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu her an sanki adet olacakmışım gibiydi son iki gün. Gece birden suyum geldi ve doğuma alındım 37+1de
gulshyy Bende yarın 35.haftaya gireceğim ve dün geceden beri bende vajinamda ağrı hissediyorum ve karnımı aşırı ağırlaşmış hissediyorum. Tam anlamıyla hamileliği hissediyorum diyebilirim. Acaba doğum belirtisi mi yoksa normal bir durum mu bilmiyorum bu hafta için
denizz57 gulshyy evet bnde anlamadım ama sabahtan beri ağrım var geçmedi bi türlü bebekde karnımda toplanıyo arada ama bilemedim banyo yapıcam bide öyle geçmezse doktoruma mesaj atıcam
elifcinarr Ne yaptınız kızlar bende aynı hissediyorum, 35+6 yım göbek deliğim acıyor gibi hissediyorum 😂 sonra belime vuruyor ağrı
denizz57 elifcinarr hala aynı devam ediyor ağrılar 29 unda gidicem doktora bakalım artık belli olucak doğum şeysii
mrvshnsrcgl Vücut kendini doğuma hazırlıyordur eger dinlenince gecıyorsa azalıyorsa yalancı sancıdır, dinlendiğinizde gecmıyorsa oturtmuyorsa doğum sancınız baslamıs demektir sancı vurdukça dk olarak hesaplamaya baslayın
denizz57 mrvshnsrcgl karnım sertleşiyor saat 8 den beri sürekli oluyo bumu sancı birde habşre tuvalete gidiyorum uzanınca adet ağrım oluyor otururken öne eğilemiyorum
mrvshnsrcgl denizz57 tam olarak daha baslamamıs ama sertleşme de bir belirtidir şuan ilk aşamaya geçmiş gibisiniz suyunuz az az gelebilir dikkat edin çiş sanabilirsiniz, ağrılar daha da şiddetlenecektir