asellim143_ 2 aylıkken gittim bende dolgu için önce iltihap varmış antibiyotik verdi hamileler ve emzşren anneler olarak kullanılan sonra o bittikten gitmeden önce emzirdim işlem sırasında acıkınca da sağdıpım sütten verdim en son diş doktoru da biraz sağım yapıp o sütü kullanma dedi bir öğünde sağım yapıp kullanmadım sonra akşamına emzirmeye devam ettim