bussraaaeewc adete 6 gün kala test yaptım geçen ay çok belirtim vardı ama regl olmuştum bunda da ilk 5 dk bişey göremedim 20 dk sonra böyle oldu
tahamommy bussraaaeewc test için erken canım yumurtlamadan en az 10 gün sonra çıkıyor oda adete 3-4 gün kala
bestem6 bussraaaeewc silik bi gölge görünüyor gibi ama testi tekrarlayın geçen ay benim de silik çıkmıştı adet oldum sonra koyulaşma oluyor mu ona bakmak lazım
Nims bussraaaeewc Geçen ay benim de öyle oldu bu ay kafaya takmadım hiç ama 6 gün var benim de ve sürekli buradayım yine normalde 7 gün olurdum geçen ay 11 gün geciktim 4.gun bitti sadece 2 gün kanamam oldu sizin de öyle miydi hafif bir gölge var gibi ama tekrarlayın testi isterseniz yarın
ciceki bussraaaeewc canım hayali bi çizgi gözüküyor ama testi tekrarla istersen benimde önce den böyle çok çıktı ama bişe yoktu bazen yanıltıyor ama ilk 5 dakka doğru sonuç veriyor 20 dakka sonra test doğru göstermez zaten olduğu zaman direk testte çıkıyor beklemeden yinede hakkında hayırlısı 🙏
bussraaaeewc tahamommy bugün yumurtlamadan sonra 10. günüm ama bilemedim yumurtlama takibi yaptım ordan biliyorum erken oldu yumurtlama siz nişey görebildiniz mi
tahamommy bussraaaeewc gölge var ama yalancı değil mi bilemedim canım 2 gün sonra tekrarla istersen, bende 10. Günde öğrendim rengi daha belirgindi
guliz007 Dikkatli bakılınca evet gölgelenme var ama yarın sabah ilk idrarla tekrar dene derim umarım hakkında hayırlısı olsun 🌺
mengi688 bussraaaeewc kanda çıkar ama hiç o streslere girme derim bunsefer de beta artmış mı artmamış mı onun stresi dikkat et bekle canım insallah hayırlısı ile vardır
bussraaaeewc Busee3838 o strese girmek istemiyorum bu sefer kimyasal mı değil mi onun için strese girerim en azından böyle testler hatalıdır diyip kendimi rahatlatırım 😇
cuteregina Test 5 dakikadan sonra anlamını yitiriyor rengi de sogumaya başlıyor zaten ben adete üç gün kala öğrenmiştim ya da dört gün tam emin değilim bence iki gün daha bekleyip tekrar aynı markadan aynı testten yapın ben çizgiyi göremedim sizi üzmek istemem