rumeysa_ruya hic korkma icin rahat olsun zehirlenme yaşadım bende ilk doğumda ayni sekilde 37. Haftada gittim gun vericem artik zehirlenme durumun var sezeryan olursun demisti doktorum gun almaya gittim kii başlamış zehirlenme. Acil doguma alındım bende. Zehirlenme olduğunda değil 1 gun 1 saat bile beklemen sorun olur canim iyi demis doktorun zaten haftanda gayet iyi kolay dogumlari olsun saglikla al evladını kucağına stres de yapma hic 🌸❤️