elrahe08 merhaba işk gebeliğimde kullandım ben de zofer. Bunda da çok ağır geçiriyorum ama bu doktorum zoferi önermiyor bebek için iyi değil dedi. Yine de içime sinmeye sinmeye serumunu taktırdım 5-6 kere. Bi kaç gündğr de hapını kullanıyorum. Çünkü ilk gebeliğimden de biliyorum zofer dısında hiçbişey bulantımı azaltmıyor.