Busranur_mnts Eboz asım ismi tek de güzel diğerleriyle pek uyuşmadı bence asım mert olabilir içlerinden
Eboz ikiprensesannesi___ Evet kocam babasının adini koymak istiyor buyuk ihtimalle kullanmayızda vefat etti çağırıp kötü olmak istemezler bence oyle düşünüyorum
Eboz baltuntas kötü degil ama ağır bir isim.bence birde vefat etti kayinbabam etkilendim tek.koymak istemiyorum