Giryebar Kızlarrrr acil yardım edin. Anne yanı beşik arıyorum. Chicco kullanan var mı? Memnun musunuz ve sallanabiliyor mu?? Başka marka önerebilir misiniz??? 🙈
mrstug Giryebar bende chicco ve baby plusa baktım canım baby plus katlanıp daha sonra kaldırılabiliyor o özelliği hoşuma gitti birde chicconun yarı fiyatıydı çokta fark yoktu açıkcası hatta daha çok özelliği vardı diyebilirim
Merve58 Ama sallanmıyandan aldımm sallanana gerek duymadım çünki bebekler ilk doğunca sallamayı sevmezlermişş benim bir arkadas demişti sallanmış alnış hiç memnun kalmamışşş
Nicole Aynen bende baby&plus aldım daha uygun fiyatı ve aynı işlevi görüyor, henüz kullanmadım ama güzele benZiyor
Esracgr Giryebar Hem baby plusin da sallanma ozelligi var titresim ayarli muzik kutusu da var cocuk uyurken kolaylik olsun diye.Kemeri de var kendi yatagina sabitleyebiliyorsun.Illa marka olsun diye fazla para vermeye gerek yok bence.