nisa2004 kakayı her gün yapmayabiliyorlar huzursuzluk yoksa endişe etmeyin önemli olan çişli bez sayısı. benim bebeğim yenidoğanken birkaç gün kakasını yapamadı ve aşırı ağlamaya başladı, doktorum günde bir çay kaşığı şeklinde zeytinyağı içirebileceğimi söylemişti, hem de besleyici olur demişti,siz de doktora danışarak arada bir bu yöntemi kullanabilirsiniz, ben bazen mamasına koyyordum.