ghostty dgngr marka açıklama yapmış. Bir markette birisinin kavanoza zehir koyduğunu söylemiş. Ne kadar doğru görüntü vs görmedim ama akıl alır gibi değil.
sudeli4 dgngr bu meyveli sebzeli küçük kavanoz mamalarda cıkm galiba , ben oğlumu hipp ile büyüttüm hiç kötü bi yanını görmedik kızımda da hipp düşünüyorum tabi severse. Bu zamana kdr çöpü mamadan toplatılma oldj bi hipp de olmadı diye biliyorm