Dicle0103 Oziss hayır canım tabikide kimseyi takmıyorum benim etrafimda çok karışan var bide ailede ilk kiz bebek olucak kaynanam ve kaynim cok karışıyor Allahtan eşim onlara bakmiyor en guzeli eşinle senin kararın bence 😊
Oziss Dicle0103 bende öyle düşünüyorum ama saçma sapan lakaplar canımı sıkıyor o ne öyle falan gibi yani sevdiğim isimden soguyorum
Dicle0103 Oziss aynen yapanlar cok onu izin vermiceksin canim lakap takilmasina senin elinde birazda insanlara ne kadar yuz verirsen o kadar tepene çıkıyorlar en iyisi kimsenin yüzüne fazla gülmemek
Dicle0103 Oziss en iyisi canım takma onları strese girme kimse yüzünden birak ne derlerse desinler sizin icinize sinmisse olay bitmiştir