Limonataaaaa Kızlar normal doğum yaptım 8 gün oldu bu göbeğim iç bacaklarım hiç gitmicek sanki psikolojim bozuldı çok kötü duruyo ması bi korse almalıyım hem bacak hem göbek tayt gibi giyilen mi sadece belden olan mı sıkılaştırır bilemedim
sudeli4 Limonataaaaa bizzat şu marka bu marka diyemem ama biz medicalden almıştık. Bele dolamalı olanlardan aldık cırtlı istediğim yerinden kapatıyorsun karın küçüldükçe sıkılık oranını artırıyorsun ben çok memnun kalmıştım bu gebeliktede kullanacağım postu görünce aklıma geldi nereye koyduysam çıkarayım
bbaskal Limonataaaaa Bende belden olanlardan kullandım e bebekten almıştım cırtlı ama sonra termal korseye başladım spor falan yaparken takıyordum baya faydası oldu
tugbaustuntas Limonataaaaa ben belden olanı kullanıyorum büyük bedenini almıştım o bol gelmeye başladı şimdi küçük bedenini aldım yani baya gitti karnım ama bacaklardan bende muzdaribim🥲
kesginn Limonataaaaa ben sezeryan olmuştum hastaneden çıktığım gibi alıp korse taktım hemde 1 ay hiç çıkarmadım göbeğim dümdüz kaldı
kesginn babyhm0 yok tam yaranın olduğu yere takmadım bi tık üstüne taktım hiç acımadı cırt cırtlıydı benimki istedğm gibi ayarlıyordum temmuzda doğumum var gene kullanıcam
mickey Limonataaaaa Ben şortlu korse almıştım. Basen kalça göbek hepsini toplamıştı. Hem ilk bir hafta dikişlerime de iyi gelmişti. Korseyi giymediğim zamanlarda dikişlerim hareket halinde yada hapşurmada falan çok acıyordu. Ama korse varken sıkı tuttuğu için acıma olmuyordu
ysmnvrl Ben göbekli olduğum için sezeryan sonrası o göbek sezeryan yerimi çok rahatsız ettiği için korse istiyorum27 nişanda sezeryan olucam medikale gittim cırtlı kademeli olandan verdi umarımmişe yarat yoksa yürürken hep karnımı toplamak zorunda kalıyorum
gkc990_ Şortlu olandan takıyorum şimdi yamuna nın korsesini aldım kancalı olandan o gelsin onu kullanacağım
gamzeli04_ BuBuM ben bir ay taktım yine göbeğim var kilonuza bağlı ben doğumdan sonra da yedim baya zorlandım süt olsun diye kilo aldım karnım 5 aylık gibi olmuş 🤦