bebegimm_b bende 3. Günümdeyim. Kriz geldiğinde geçiştirebilirsen kolay ilerliyor. İlk günler zormuş zaten. Bence bebişi düşünün her içmek istediğinizde. İnanıyorum ki başaracağız :)
Hatta şey diyordum ben. Sigara içmeyenler nasıl zamanı geçiriyor 🙈 özellikle uyanınca ve yemeklerden sonra beni zorluyor.