Doktorumu ve hastanemi kendim seçtim, kendisine çok güveniyorum hakkındaki edindiğim bilgiler, eğitimi, kıdemi, tecrübesi ve hastalarına karşı aşırı nazik ve iyi olması, beni rahatlatması her konuda sorduğunuz soruları cevap almak kendimi dünyanın en ayrıcalıklı insanı gibi hissettiriyor 😊