sudegk benim ilk serklajımda 28 haftadan sonra ciğer geliştirici yapmıştı önlem amaçlı doktorum. 30+6 da suyum geldiği için acil sezeryana alındım çok şükür bebeğim cihaza bile bağlanmadı. Sadece önlem amaçlı kilo 2ye tamamlansın yorulmasın diye küvezde kaldı. Ben sağım yaparken telefonla gezindiğim için sütümden enfeksiyon kaptı mecburen antibiyotik tedavisi gördü. Yani demem o ki Allahın izniyle inşallah vaktinde zamanında doğum gerçekleşir şuan ikinci serklajım dualarım vaktinde sağlıklı doğum yapmak. Kucağa verilen bebeğin tadına bakmak istiyorum 🥲