SevgibiR yüzde 50 ihtimal verince beklemedim sabah 7den akşam 6ya kadar açılma 2 cm oldu anca sancılar kolay değil ama inan geçti mi hiç bisi kalmıyor keske normal olsaydı sezeryan bana daha zor geldi çünkü sancı bitince geçti ama sezeryan ilk iki gün zorladı beni hareketlerimi falan acıdı baya. Sağlıkla al inşallah kucağına kavus yavruna