Arkadaşlar 6 7 haftalık hamileyim tiroid yüksek çıktı önceden hiç böyle bi durum yoktu. Bundan dolayı düşük tehlikenin var dedi dr. Düşük için progestan kullanıyorum troid için eutrox 50 kullanıyorum. Lakin her gün kendimi çok halsiz hissediyorum biraz nefes daralması hissediyorum. Birde heran çok açmışım gibi oluyor lakin birseyler yemek istemiyorum bu durum normal mi ya bu kadar halsiz olmak sanki 2 3 gündür oruçluyum gibi.