Merhabalar değerli anneler bı konu hakkında yardıma ihtiyacım var uzun suredir gebelik istiyordum fakat bende pcos olduğu için beta hep negatif geliyordu bu ayda pcostan dolayı gecikme olduğunu düşündüm ve hem diş anestezisi aldım hem antibiyotik kullandim hastalandım serum takındım ve ibicold ictim 1 hafta boyunca yani bütün tuşlara basmışım ve dün hamile olduğumu öğrendim bu şekilde bişey yaşayan annelerimiz var mı bı sıkıntı olur mu acaba kafam çok karışık 😢