Heisenberg Pnrozgn 31 haftalığım 2 haftadır bu sorun var tam olarak ne öğrenmek istiyorsunuz? Siz kaç haftalıksınız?
Coskunyagmur Bende de 24.haftadan beri var aynı sıkıntı var öğretmenim sırf bu yüzden çalışmayı bıraktım evde yattım başlarda sadece tuvalet ve banyo için kalktim, yemeğimi bile yatakta yedim. 30.haftayi geçtikten sonra biraz daha rahat davrandım bebegimin alışverişleri için falan kısa kısa çıktım dolaştım geçen hafta 34.haftamdayken kontrole gittim yine kısalmış rahim ağzım her an doğabilir dedi doktor geçen haftadan beri yine yatıyorum sırf 36. Haftayı gorebileyim en azından küvoze girmesin diye. Bu rahim ağzı kısalığı böyle birşey bı uzar bı kısalır, bı iyisin bı kötü 🙄 Hamileliğin tadını çıkaramadan bitiriyorsun korkular, endişeler, bebegini kaybetme korkusu da cabasi. Allah yaşayan herkese yardım etsin şükür ben sonuna geldim sayilir. Çok daha kötü senaryolar diydum, doktorlar zaten hep en kötüsünü söylüyorlar Allah'a sığın ve bol dua et.