Kızlar 17 haftalık hamileyim iki ay önce tahlillerimde kan değerim 13.1 ferittin 14 dü doktor sidefer yazdı iki aydır düzenli kullandım bugün tahlillerimde kanım 12 ye ferittinimde 7 ye düşmüş bebeğe zararı var mı araştırdığımda zihinsel gelişimini etkiler falan gördüm