Selam kızlar 50 lik şeker yükleme yapıldı . Açlık bakıldığında sorun yok ama şeker yüklemesinde sınırda çıktı 138 . Doktorum beyaz ekmek vs kes dedi zaten bu süreçte yediklerime dikkat ediyorum paketli gıda tüketmiyorum. Abur cubur tüketmiyorum. Ekmek tam buğday ya da kepekli yersem çok az Tatlı şeker vs tüketmiyordum canım istemiyordu bu süreçte. Bu halde böyle sınırda oldu. Çok isterse tadımlık bakıyorum. Protein ağırlıklı ve sebze ağırlıklı besleniyorum. Günde ara öğünle birlikte 5 öğün yani az ve sık yiyorum. Bu şekilde dikkat etmeme rağmen biraz daha özen gösterdim kefiri meyveli tüketiyordum sade kefire geçtim , meyve porsiyonluk tüketiyorum , günde 3 litre su kesin içiyorum . yani Sizinde benim gibi sınırda olan var mı?