almakay ben de normal doğum yapanlara saygı duyarım ama ben de korkarım çok. İkinci doğumum, İlkinde isteyerek sezeryan oldum çok da memnunum, ikincide de 6 sene de geçse risk almıyorlar, sezeryan yapıyorlar.
Sen de kendin nasıl iyi hissediyorsan öyle devam et. Millete takılma ki zamanında bekar “sözde” arkadaşlar bile normal doğur diyordu, sen bir evlen de benim doğumum şöyle kalsın 😅 sinir bozmaktan başka şeyleri yok.
Ayrıca ben ilk sezeryanımda 2. gün ayağa kalktım.
İkisinde de acı illa ki var zorluk var, birinde o anda birinde sonrasında yaşıyorsun.
Ben de Allah nasip ederse 14 gün sonra diğer oğluma kavuşacağım ❤️
Allah bütün doğum yapacak annelere güç kuvvet, sağlık versin. Bebişlerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah ❤️