melisa123 Ben ilk defa sezeryan oldum belden vurulan iğne hiç acıtmıyor incecik bir iğne hiç kıpırdamaman lazım ben o şekilde durduğum için bel ağrım çabuk geçti, sadece narkozun etkisi devam ettiği için 1 hafta bel ağrım oldu ama bol bol sütsüz nescafe su ve bitter çikolata yemen lazım narkozu üzerinden atman için.