Günaydın Canım Anneler,
Sizce gerçekten “zor bebek” veya “kolay bebek” diye bir ayrım var mı?
Bazı bebekler daha sakin, daha kolay uyuyan, daha az ağlayan oluyor; bazıları ise daha hassas, daha sık uyanan, daha çok ilgi isteyen olabiliyor 🥲
Bu tamamen bebeğin karakteriyle mi ilgili, yoksa ebeveynin yaklaşımı, tecrübesi ve içinde bulunulan dönemler mi bunu belirliyor?
Elbette her dönemin kendi zorluğu oluyor ama ben sizin tecrübelerinizi de çok merak ediyorum. Sizin bebeğiniz/bebekleriniz nasıl?
💬 Yorumlarda buluşalım.