neslihanttk hllclm bende göremedim ama stres yaptıysan ondan bile geçikmen olabilir istersen erken gebelik testi al benim 6 gün gecikmişti ama erken gebelik testinde çıkmıştı
anneyim01 hllclm kan ver değilsen ve hala süphen varsa Dr git baktr yoksa Bal ile çörek otu karıstır iç cnm Adetin gelir
hllclm neslihanttk yok canım beklediğim bir gebelik değil aslında o yüzden stresli değilim. Yani olsa güzel olur olmasa da acelesi yok şuan için. Ama bi kaç güne kan vereyim inşallah
hllclm marlam evet adetimin gelmesi gereken gün daha belirgindi ağrım oldum olacam gibiydi şuan daha az