Rose21
Merhaba arkadaşlar. 6 martta yani sezeryan doğumdan 2 ay sonra kanamam oldu. Adet oldum sanırım ben öyle düşündüm. 20 martta spiral taktırdım kadın doğum hastanesinde. Yanlış takmadan ötürü 2 kere takıldı. Adetli değildim. Ve o gündendir kanamam var. Sanki 2.kere adet görüyorum gibi. Spiralin adet başlatması gibi bir etkisi var mı yoksa spiral takıldığı için mi oluyor bu kanama? Parca parca bir şeyler geliyor lavaboda sadece kan değil yani. Deneyimli birileri bilgi verebilir mi?
NOT: Özelde spiral takımı 600 lira dedi doktorum. Ne gerek var diyip kadın doğumda bakırlı spiral taktırdım. Ozeldekiler altin takıyorlar heralde. :) zaten 2 tür spiral var. Hormonlu olan adet kanaması yoğun olan kadınlar için kanamayı geciktiriyor ve adetleri düzene sokuyor. Bakırlı olan da kanama uzatıyor. Bazı insanlar iltihap yara yaptığını yan etkileri olduğunu söylüyor lakin hap da yan etkilere sahip. Kondom desen takvim yöntemi desen hiçbiri güvenli değil. Ne yapalım? Mecburen spiral taktırdım. Spiral takan kadınların memnuniyetini de öğrenmek isterim. Yazarsanız sevinirim deneyimlerinizi.